10 medalles per als cadets del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport al provincial individual

El campionat es va disputar dissabte passat a València, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana.
Els medallistes d’or; d’esquerra a dreta Borja Ortega, Neus Sansaloni, Claudia Escrivà, Isabel Bayona i Daniel Ros.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir un total de 10 medalles, de les quals 5 d’or, 3 de plata i 2 de bronze, al Campionat Provincial Individual Cadet en Pista Coberta disputat dissabte passat a l’Estadi del Túria, a València, dins dels XXXVI Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. De forma excepcional la prova de salt de perxa va ser traslladada a la vesprada a la pista «Antonio Puchades» de Sueca.

Les medalles d’or van ser per a Isabel Bayona en pes (3 kg) amb 9.07 m .; Borja Ortega i Neus Sansaloni en els 1.000 m.l., amb marques de 02:44 i 03:15, respectivament; Claudia Martínez (triple salt, amb 10.97 m) i Daniel Ros, en perxa, amb 2.80 m.

Les tres de plata van ser per Claudia Martínez (longitud, amb 5.24 m.) , Claudia Escrivà en perxa amb 2.40 m, i Judit Blasco en els 1.000 m.l., amb un temps de 03:33. Els bronzes van ser per a Marta Pérez (perxa, amb 2.00 m) i Aitana Ferrairó (triple salt, amb 10.04 m)

D’esquerra a dreta Marta Pérez, Claudia Escrivà, Samuel Mascarell (entrenador), Judith Blasco i Aitana Ferrairó.

Claudia Martínez, en longitud i triple, i Borja Ortega als 1.000 m.l., van aconseguir tres marques mínimes per al Campionat d’Espanya Individual. Van ser finalistes en salt Álvaro Burguera (1.47 m) i Nuria Cano (1.32 m.); en longitud Aitana Ferrairó (4.52 m) i Manel Soler (4.49 m.); en el triple salt Andrea Vercher (9.58 m) i Alberto Fajardo (10.16 m); en els 300 m.l. Almudena de Quero (46:85); en els 3 km marxa Alexandra Emilova (17:40); i en pes els llançadors Laia Almenar (7.43 m) i Jorge Jordà, amb 9.08 m.

També van participar Laura Vicente (60 m.l. i 60 m.v.); Marta González (60 m.v. i 300 m.l.); Olga Bosch (60 m.l. i 300 m.l.); Hugo Pons (60 m.l. i salt de longitud); Manel Soler (300 m.l.); Almudena de Quero (60 m.l.); Alberto Fajardo (300 m.l.); Álvaro Burguera i Núria Hernández (600 m.l.); Jhossue Richards Manaca (1.000 m.l.); Paula Casanova (3.000 m.l.), i Andrea Vercher i Laia Almenar en longitud. La propera cita per als cadets del club és el Campionat Provincial per Equips en Pista Coberta, el dia 16 de desembre al velòdrom Lluís Puig de València.