Día: 29 noviembre 2017

Primeres competicions per als joves atletes federats del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport

El passat dissabte, 25 de novembre, van participar en el Campionat Provincial de Llançaments d’Hivern i en el Critèrium Autonòmic de Marxa, celebrats a Xàtiva…

Salva Gomar guanya la VII Cursa Popular Solidària de Beniarjó

Un total de 45 atletes populars del club van estar presents en la prova, puntuable per al circuit comarcal.       Un total de..

Silvia Valero Martínez i Josuer Armando Rosero González, mencions especials en la 39 Gala de l’Esport de Gandia

L’Ajuntament reconeix l’esforç dels dos atletes formats en el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport.       El passat dissabte, 25 de novembre, va tindre..

Vora 400 xiquets participaren al Cross Escolar el 25 de novembre a Gandia

La prova la va organitzar un any més el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport i el Servei Municipal d’Esports a la pista d’atletisme.     ..

Ángela Casanova guanya la cursa dels 2.000 metres marxa a l’Espada Toledana

L’atleta sub-14 del CA Safor Delikia Sport es va imposar en la prova, disputada el passat 18 de novembre a Toledo.     El passat..