Daily Archives 28/01/2019

Jesús Gomar guanya la Volta a Peu a Benirredrà

La prova, l’última puntuable del circuit comarcal, es va celebrar diumenge passat. Els vencedors del circuit pertanyen al club ‘groguet’: Salva Gomar i Karem Faus. El CA Safor també lidera la classificació femenina per equips i és tercer en la masculina.

Arribada a meta de Jesús Gomar a Benirredrà.

Els corredors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport no van faltar a la seua cita amb l’última prova puntuable del II Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, la Volta a Peu a Benirredrà, que es va celebrar diumenge passat. Va destacar la victòria absoluta de Jesús Gomar, qui va completar els 8.900 metres en 29:01. En total hi hagué 53 corredors “groguets”. Uns altres podis per categories van ser els de Salva Gomar (3r en Sènior i quart en la general masculina amb 30:11) i Mónica Mahiques, primera en Veteranes C amb 39:10.

LLegir més