6 ATLETES DEL SAFOR DELIKIA VAN PARTICIPAR EN EL NACIONAL DE CLUBS CADET A MÚRCIA

Els 6 atletes van ser convocats pel C.A. Sitges de Burjassot per enfrontar-se a part dels millors equips cadets del moment.

Borja Ortega, Jorge Bosca, Daniel Ros, Oscar Roig, Oscar Gimeno y Carlos Pellicer

Un total de 6 atletes cadets del  Safor Delikia van participar el passat dissabte 7 d’octubre en el Campionat d’Espanya Cadet per Equips, final B disputat a Múrcia, com atletes cedits amb el Sitges de Burjassot gràcies a l’acord de col·laboració entre ambdues entitats.

Els atletes groguets van ajudar a aconseguir la 4º posició global en el encontre disputat a Múrcia, per darrere del Ciutat de Motril, el C.A. Múrcia Tovasport i el Puentecillas Palència.

El més destacat va ser Oscar Gimeno, que aconseguia la victòria en la prova de Martell amb un millor llançament de 48.72, que és nou rècord del Club cadet. Aconseguia la segona posició el valler Borja Ortega en la prova dels 1000 metres llisos amb un registre de 2.45.42. Eren tercers Daniel Ros en Perxa amb un millor intent de 2.30 i Jorge Bosca en els 100 metres llisos amb un registre de 12.32. Completaven la participació Oscar Roig, cinquè en llançament de javelina amb 29.24 i Carlos Pellicer en Triple amb un salt de 8.98.