Andrea Abad guanya el Cross de Sant Joan en la categoria promesa (U23)

Mar Morant millora la seua marca en disc amb 48,21 metres en el control de llançaments de la RFEA dissabte passat a Castelló. Els atletes alacantins del club obtenen quatre medalles en el Campionat Provincial Individual d'Alacant U18 i U20 en pista coberta.
Andrea Abad, al Cross de Sant Joan, i amb el trofeu.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present en diverses competicions federades el passat cap de setmana. Diumenge es va celebrar el Cross de Sant Joan d’Alacant, darrera prova puntuable del circuit autonòmic, on l’atleta gandiana Andrea Abad va guanyar en categoria promesa (U23) amb un temps de 24:35. També va competir Neus Sansaloni, que va ser quarta en la classificació cadet (U16).

A Castelló es va disputar dissabte un control de llançaments organitzat per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme per a les proves de disc, martell i javelina. Allà hi va acudir Mar Morant, qui va demostrar que segueix millorant els seus registres en disc (1 kg), donat que va realitzar un llançament de 48,21 metres, medalla de bronze a la final. L’atleta i entrenadora del club «groguet» participarà en el Campionat d’Espanya d’Hivern de Llançaments Llargs que es disputarà a Montijo (Badajoz) el pròxim 3 de març i, ja a l’estiu, en el Campionat d’Espanya Absolut, que serà a Getafe els dies 21 i 22 de juliol.

Neus Sansaloni, a la dreta, al Cross de Sant Joan. / Foto: Club d’Atletisme Sant Joan.

D’altra banda, a Alacant es va celebrar dissabte el Campionat Provincial Individual Juvenil (U18) i Júnior (U20) en Pista Coberta, més un control absolut. Els atletes alacantins del club van aconseguir quatre medalles: Elisa Flor Castro (U18, plata en 60 ml amb 8.10, i or en els 200 ml amb 27.14), Aaron Limorti (U18, plata en 400 ml amb 55.24), i Marina Collado (U18), qui va ser plata en pes de 3 kg amb 10.85 m. La resta (Trinitario Pons, Josuer Armando Rosero, Joan Cloquell, Abdelhafid Said i Borja Cervera) es va quedar molt a prop de les mínimes nacionals i tornaran a intentar-ho este cap de setmana en les diverses competicions.