Antequera i Mèrida, les grans cites per als atletes del club per a este cap de setmana

Els juvenils Josuer Armando Rosero, Jorge Boscà i Maria Peréz aniran al Campionat d'Espanya en Pista Coberta en la ciutat malaguenya. Pilar Rubio (M40) i Andrea Abad (U23) disputen el nacional individual de cross a Mèrida.
Pista indoor del Centre de Tecnificació d'Atletisme d'Antequera.
Pista indoor del Centre de Tecnificació d’Atletisme d’Antequera.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport torna a estar present en campionats nacionals este cap de setmana. Una cita destacada és el XLI Campionat d’Espanya U18 en Pista Coberta, que es disputa a Antequera (Màlaga) i que reunirà els millors atletes juvenils.

A esta cita es desplacen Josuer Armando Rosero, per a la prova dels 400 metres; Jorge Boscà, en els 200; i María Pérez en salt amb perxa. Pel que fa a Josuer, va a Antequera amb la vuitena millor marca. És juvenil de primer any i lluitarà per estar present en la final a la qual passaran els sis millors, un objectiu complicat però no impossible. L’atleta va ser plata en l’autonòmic individual del passat cap de setmana a València en la mateixa modalitat.

D’altra banda, Mèrida acull este diumenge el 100é Campionat d’Espanya Individual de Camp a Través, on competiran la sènior Pilar Rubio i Andrea Abad, en categoria U23. En principi estava previst que anara Neus Mas, però per compromisos familiars Mas va renunciar i, tot i això, la federació ha escollit a una altra atleta del club, Pilar Rubio. Les dues ja van formar part de l’equip que es va desplaçar al LIII Campionat d’Espanya de Camp a Través per Clubs, que va tindre lloc a Gijón el passat 25 de febrer.