Atletes del club aconsegueixen sis medalles en l’autonòmic universitari amb els seus respectius centres

Van ser plata Amanda Latorre en els 200 m.l. i en el relleu 4x100 m.l., Joan Villarroya en els 10 km marxa, Raúl Bellón en alçada i Juan Vicente Martí al 4x400 m.l. Andrea Abad va ser bronze en els 5.000 m.l. La prova es va celebrar el passat cap de setmana a Castelló.

D’esquerra a dreta Andrea Abad, Joan Villarroya i Amanda Latorre.

Diversos atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar el passat cap de setmana en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari, representant als seus respectius centres. En el citat esdeveniment, que es va celebrar a les pistes de Gaetà Huguet, a Castelló, cinc d’ells van ser medallistes, aconseguint un total de sis metalls; cinc de plata i un de bronze.

Joan Villarroya, representant a la Universitat de València, va ser plata en els 10.000 metres marxa amb un temps de 51:20. Raúl Bellón, amb la Universitat Politècnica de València, va ser subcampió en alçada amb un registre de 1,89 m. Juan Vicente Martí va ser plata en el relleu 4×400 m.l., junt amb els seus companys de la Universitat de València. També va participar en la prova dels 400 metres tanques, quedant en sisè lloc.

Raúl Bellón i Juan Vicente Martí.

Amanda Latorre, amb l’equipació de l’UJI, va ser doble medallista, en obtindre dues plates en els 200 m.l. (27:17) i en el relleu 4×100 m.l. Finalment, Andrea Abad (Universitat de València) va ser tercera en els 5.000 metres llisos amb un crono de 19:15.96. També van participar Andreu Jiménez en javelina i Mar Rodríguez en pes.