Borja Ortega es va concentrar amb l’elit espanyola de migfons i fons a Hornachuelos

L'atleta del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport va participar en un programa de tecnificació de la Reial Federació Espanyola d'Atletisme.

Borja Ortega a Hornachuelos.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Borja Ortega (U16) va participar en una concentració de migfons i fons que la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA) va celebrar al complex esportiu d’Hornachuelos (Còrdova) del 24 al 28 de març. La RFEA va seleccionar als millors de cada prova en les categories cadet (U16), juvenil (U18) i júnior (U20), en total 40 atletes de primer nivell als qui van oferir diverses proves i xarrades formatives. Entre els tècnics presents hi havia els plusmarquistes Roberto Parra i Mateo Cañellas. El jove valler, entrenat per Bea Bosch, va acudir a la cita després de la seua bona actuació el passat 18 de març a Sabadell amb el Campionat d’Espanya U16, on es va proclamar campió nacional en els 1.000 metres llisos. Borja ja es prepara per a la temporada a l’aire lliure, on intentarà millorar les seues marques i acudir al nacional cadet que es disputarà a Castelló.

Etiquetes: