CAMPIONAT AUTONÒMIC TRIATLÓ SPRINT

Diumenge passat es celebra el Campionat autonòmic de Triatló Sprint on més de 600 triatletes es van donar cita en el XV Triatló de Pinedo, que també celebrava una prova open.

Els 750 metres de natació van tindre lloc en la platja de l’Arbre de Gos, des d’on va tindre lloc l’eixida. El segment ciclista era a una única volta de 20km i per finalitzar 5km de carrera a peu a dos voltes per el passeig de la platja de Pinedo.

El Club Atletisme Safor Delikia Sport va estar representat per els triatletes Hilde Ascó (01:05:33), Armand Lascoutounas (01:15:00), Sara Molina (01:13:28) i Silvia Valero (01:10:34). Van destacar els pòdiums aconseguits per les fèmines del club groguet que demostren estar en un bon nivell, aconseguint Silvia Valero el primer lloc i Sara Molina el segon lloc del seu grup d’edat.