CARLA DE TENA I NEUS MAS REPRESENTEN LA SELECCIÓ VALENCIANA AL NACIONAL DE CROSS INDIVIDUAL A CALATAYUD.

JAVIER POLO, CAMPIÓ AUTONÒMIC JUNIOR I MINIMA PER ALS NACIONALS AL 800 M.L.
Combinacion
Neus i Carla en la selecció Valenciana. Javier Polo en la medalla de campió.

El passat diumenge es va disputar el Campionat d’Espanya Individual de Cross a la localitat aragonesa de Calataiud. Dos atletes del C.A. Safor Delikia Sport havien estat convocades per la selecció Valenciana absoluta per participar davant les millors atletes del panorama nacional sobre una distància de 10279 metres en la modalitat de Camp a Traves.

La jove Carla de Tena debutava amb la selecció absoluta de la Comunitat Valenciana amb un lloc 54è i un temps de 39.40, seguida de la seva companya d’equip, i en aquest cas també de selecció, Neus Mas que entrava la 55 º amb un temps de 39.56 .

El combinat autonòmic el completaven Marta Esteban (Cárnicas Serrano) que era la millor de l’equip amb una 16º posició, Laura Mendez (Platges Castelló) entrava al lloc 33º, Ana March (València Terra i Mar) al 51è i Paloma Sanchez (Joventut Elx) a la 58º posició. Per equips la Comunitat Valenciana aconseguia la 11º posició general, en una competició guanyada a nivell individual per Trihas Gebre (que ja es va imposar en el Nacional de Clubs fa 3 setmanes) i a nivell de seleccions s’imponia el combinat de Castella i Lleó.

Amb aquesta competició finalitza la temporada de Cross, on ambdues han quallat una excel·lent temporada tant a nivell individual, on Neus va ser 2º del circuit FACV i Carla 3º classificada, com en equips, ja que totes dues van completar una excel·lent actuació en el Nacional de Cross per Clubs on van ser 7è classificades juntament amb les seves companyes Davinia Albinyana, Monica Mahiques, Amparo Villar i Irene Llario.

Campionat Autonòmic Júnior. Javier Polo, campió i mínima nacional Junior.

D’altra banda, el dissabte en jornada matinal es va disputar l’últim campionat Autonòmic de Pista Coberta on van participar 6 integrants del C.A. Safor Delikia Sport.

El més destacat era Javier Polo, que aconseguia la victòria en la prova dels 800 metres llisos, amb millor marca personal de 1.57.04, que és mínima per als Campionats d’Espanya Júnior i nou record Junior del Club a disputar el proper cap de setmana a Sabadell.

Aconseguien plaça de finalista, Victor Argentó que era 4º classificat en la prova dels 200 metres llisos, Núria Melgarejo que era 4º en Pes i Juan Jose Palao, que aconseguia el 5º lloc en els 800 metres llisos.

Van completar la participació del Club Saul Villena en 200 i 400, Victor Leca a 60 i 200. En les proves de control, va participar Jorge Cuenca en els 800 metres llisos.