Carla de Tena, Neus Mas i Pilar Rubio, les millors en els 10K de Torrent i Pilar de la Horadada

El club també va tindre presència en la Marató de Madrid, el triatló de Peníscola, la Mitja Marató Popular a la Vall de Segó i la Cursa de Teulada.
Carla de Tena a Torrent, i Neus Mas i Pilar Rubio en Pilar de la Horadada.

Diumenge passat es va disputar el 10K de Torrent, on va guanyar en categoria sénior l’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Carla de Tena, qui va fer un temps de 42:10, a un ritme de 4:13 per quilòmetre. D’altra banda, Neus Mas (sénior) i Pilar Rubio (Veteranes B) van ser primera i segona, respectivament, en la classificació absoluta i en les seues categories del 10K de Pilar de la Horadada; Mas amb un temps de 37:28, i Rubio amb 37 minuts i 44 segons.

També diumenge es va celebrar la sisena edició de l’Infinitri Half Peníscola, una prova de triatló de mitja distància en què van participar 750 triatletes. L’esdeveniment va congregar a tots els participants a la platja, per recórrer nadant els 1.900 metres que voregen el castell de Peníscola, realitzar 90 quilòmetres de ciclisme i finalment completar 21 quilòmetres de carrera, pel passeig marítim i la Serra d’Irta, per finalitzar al castell, el lloc més alt i emblemàtic de la localitat. Allà hi van ser Christian Climent (Veterans 1, amb 4:35:28); David Ferrairó (Veterans 2, amb 4:45:59); Antonio Rafael Rubio, (Veterans 1, amb 4:46:27) i Hilde Ascó, en Veterans 1, amb 4:55:19.

El grup de triatletes a Peníscola; David Ferrairó, Antonio Rafael Rubio, Christian Climent i Hilde Ascó.

Pel que fa als atletes populars, el club ‘groguet’ va tindre presència en l’arrencada del XXI Circuit de Curses Populars de la Diputació, el dissabte amb la XXX Mitja Marató Popular a la Vall de Segó, on va participar Maria Boscà (Veterana A), que va completar els 21 km en 1:44:54.

Maria Boscà en Quartell i Julio Vidal a Madrid.

També va defensar els colors del club Julio Vidal en l’EDP Rock & Roll Marathon Madrid, que va finalitzar amb un temps net de 3:15:58.

Part dels atletes que van córrer a la Cursa de Teulada.

Un altre grup va córrer dissabte a la XVI Cursa Popular de Teulada, dins del 22é Circuit de la Marina, en concret Fernando Escrivà, Ferran Estruch, Rafa Tarrasó, Marta Tarrasó, Vicente Juan Estruch, Ricardo Esteban, Joaquín Sesé, Rafa Tavallo, Mónica Puig, Salvador Moral, Teresa Poquet i Miguel Todolí.