Carlos Ferrando guanya el 10K Ciutat de Terol

La prova es va disputar el passat diumenge. Dissabte un grup d'atletes populars va fer un recorregut per les 23 comissions falleres de Gandia.
Carlos Ferrando al 10K de Terol.

Les festes de les Falles no van ser impediment perquè els atletes populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport practicaren el seu esport favorit. Diumenge Carlos Ferrando, qui també és coordinador de la secció de duatló i triatló del club, fou el vencedor absolut del 10K Ciutat de Terol, amb una marca de 33:32. Va ser una cursa trencacames, amb moltes pujades i baixades, i marcada pel vent i el fred.

Grup de corredors el CA Safor en la ruta fallera del passat dissabte.

D’altra banda, dissabte un grup d’atletes del club va organitzar una ruta per veure els monuments fallers de Gandia. L’itinerari va passar per les 23 comissions de la ciutat amb una distància d’uns 15 quilòmetres.