Cinc medalles en el campionat autonòmic individual U18

La prova es va celebrar dissabte passat a Gandia dins dels Jocs Esportius. Van ser medallistes els juvenils Josuer Rosero, Aina Olaso, Sara Segura, Óscar Gimeno i María Pérez.
Óscar Gimeno, Josuer Rosero i Sara Segura.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en el Campionat Autonòmic Individual U18 (juvenil) a l’Aire Lliure, més un control federatiu, disputat a la pista de Gandia. Després de l’esdeveniment, l’entitat «grogueta” va aconseguir cinc medalles, 1 d’or, 2 de plata i 2 de bronze.

Es va penjar la medalla d’or el velocista Josuer Armando Rosero en els 400 metres llisos amb un temps de 50:23. Van aconseguir plata Aina Olaso en javelina, amb 37.33 m, i Sara Segura en triple salt, amb 11.21 m. Els bronzes foren per a Óscar Gimeno en llançament de martell amb 48.98 m, i per María Pérez en perxa, amb un salt de 3.30 m.

També van participar Ángela Ferrer (100 m), Jorge Boscà (200 m), Elisa F. Castro (200 m), Noelia Faus (400 m), Paula Martín (400 m), Joan Cloquell (800 m), Borja Cervera (800 m), Jordina Gascón (1.500 m), Alba Ortega (100 mv), Cristina Segura (alçada i longitud), Marina Collado (pes), Zaira Zafra (5.000 m marxa), i José Francisco Giménez, en disc.

Aina Olaso i Maria Pérez.

Fora del concurs, en el control, van estar Pilar Vázquez i Neus Mas (1.500 m), Iván Martínez (100 metres), Abdelhafid Said (800 m), Almudena de Quero (100 m), Alejandro Martínez (400 m), Carlos Ferrando (3.000 m), Jorge Cuenca (3.000 m), Claudia Martínez (llargada), Aitana Ferrairó (triple salt), Andrea Vercher (triple salt), Raúl Bellón (alçada), Karolina Julia Wroblewska (pes), Laia Almenar (javelina), Alexandra Emilova (5.000 m marxa) i Óscar Roig, en javelina.

Cal destacar que en el control dels 1.500 m.l. femení va ser primera Pilar Vázquez amb 4:42.95, i segona la seua companya de club Neus Mas, amb 4:49.78, per davant d’atletes del CA Silla o el Playas de Castelló. Este dissabte serà el torn per al campionat autonòmic individual junior (U20), també a Gandia.