Cinqué lloc per als dos equips en l’autonòmic per clubs U16 a l’aire lliure

La prova es va celebrar a Elx el passat dissabte. Van ser cinquens tant el combinat masculí com el femení.
Atletes del CA Safor participants en el campionat autonòmic d'Elx.
Atletes del CA Safor participants en el campionat autonòmic d’Elx.

Dissabte passat es va disputar a Elx el Campionat Autonòmic U16 (cadet) per Equips a l’Aire Lliure, dins dels Jocs Esportius, on el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport es va presentar amb dos equips, un masculí i un altre de femení, si bé una mica llastrats per baixes d’última hora. Després de finalitzar les proves tots dos acabaren en cinquena posició, en una taula que va liderar en ambdues categories el Platges de Castelló.

El combinat «groguet» masculí estava format per Borja Ortega (primer en els 1.500 m obstacles); Vicente José Gimeno (segon en 100 mt i cinquè en alçada); Jhossue Richards (tercer en 600 ml); Daniel Ros (100 ml i primer en perxa); Manel Soler (300 ml i llargada); Alberto Fajardo (triple salt); Guillermo Vila (pes); Carlos Pellicer (disc); Pau Frontera (tercer en martell) i Borja Climent, en javelina. L’equip de relleus 4×100 masculí va ser tercer en la seua sèrie amb Alberto Fajardo, Daniel Ros, Carlos Pellicer i Borja Climent. El de 4×300 també va ser tercer amb Manel Soler, Vicente José Gimeno, Jhossue Richards i Borja Ortega.

Pel que fa a les xiques van actuar Neus Sansaloni (primera en els 1.000 ml); Nerea Almiñana (segona en martell); Nuria Hernández (segona en 600 ml); Marta González (segona en 300 mt); Alexandra Emilova (3.000 m marxa); Claudia Martínez (tercera en 300 ml i triple salt); Judit Blasco (tercera a 3.000 ml); Marta González (tercera en 100 mt); Olga Bosch (tercera en disc); Almudena de Quero (100 ml i tercera en pes); Nuria Cano (alçada i tercera en javelina) i Aitana Ferrairó, en llargada. L’equip del 4×100, que va ser tercer en la seua sèrie, va estar format per Almudena de Quero, Claudia Martínez, Aitana Ferrairó i Nerea Almiñana. El conjunt de 4×300 va ser primer amb Marta González Judit Blasco, Núria Hernández i Neus Sansaloni.