DAVINIA ALBINYANA PARTICIPA AQUEST CAP DE SETMANA AL NACIONAL ABSOLUT DE PISTA COBERTA.

Feia 19 anys que el Club no tenia un representant en un nacional absolut.
ScreenHunter_01 Feb. 16 16.31
Davinia Albinyana

El Club Atletisme Safor Delikia Sport tornarà a tenir un representant en un Campionat d’Espanya Absolut després de 19 anys d’absència.

Des que el olímpic Toni Andres i la vallera Bea Bosch ho feren vestint la samarreta del Safor en el ja llunyà 1996, cap altre atleta de l’entitat de la capital de la safor havia aconseguit colar-se entre els millors atletes nacionals absoluts.

Els 4.39.68 en els 1500 metres de Davinia Albinyana el passat 17 de Gener al Campionat Autonòmic per Equips li van donar el passaport al nacional d’Antequera que es disputarà aquest proper cap de setmana.

Davinia, entrenada per Alex Blasco, nascuda a Carcaixent i resident a Daimus, debutarà per primera vegada en un nacional absolut amb 34 anys, el que magnifica el èxit comès per aquesta atleta, que es troba en un estat de forma esplèndid e intentarà plasmar-ho al nacional on s’enfrontarà a rivals de la talla de atletes de renom internacional com la olimpica Isabel Macias, Solange Pereira o Marta Perez.

L’objectiu de Davinia, que debutarà a les 18.40 del dissabte en les semifinals, és gaudir al màxim de l’experiència i mesurar-se davant les millors migfondistes del país. Si Davinia es classificara per a la final, correria el Diumenge a les 12.20. La competició estarà retransmitida per el canal Teledeporte.

D’altra banda, el dissabte al matí al velòdrom Lluís Puig es disputa el Campionat Autonòmic Júnior (sub 18) on el C.A. Safor Delikia Sport tindrà dos representants. Eva Estruch participarà en les proves de 60 ml i 200 m.l., mentre que Santiago Hernandez ho farà en els 400 m.l.