DAVINIA ALBINYANA TORNA DEL TORNEIG FEDERACIONS AMB MILLOR MARCA PERSONAL I RECORD ABSOLUT DEL CLUB

Davinia
Davinia Albinyana representant a la selecció Valenciana a Gijón

Davinia Albinyana segueix millorant els seus registres personals cada vegada que competeix en pista. Aquesta vegada ho va fer sobre la distància dels 3000 metres llisos en el Campionat de Espanya per seleccions autonòmiques disputat a Gijón, on establia una nova plusmarca personal, 10.04.57, que al seu torn millora el límit absolut del Club en mes de 30 segons, que estava en possessió de Carmen Peman amb 10.35.3 des del 1990.

Davinia va ser 10º en una cursa en la qual es va alçar amb la victòria Diana Martin (que representava al combinat madrileny) sent segona Trihas Gebre (que representava al combinat del Pais Basc), atletes internacionals que participaran en el pròxim Mundial Absolut de Pekin. La selecció Valenciana aconseguia ser setena en la classificació final per Autonomies.

Ara Davinia centra la seva preparació en el Campionat d’Espanya Absolut del proper cap de setmana a Castelló, la que serà la seva última competició en pista de la present temporada. Davinia té la mínima de participació en els 1500 metres llisos, encara que cap la possibilitat que participe als 5000 metres llisos.