Doble podi per al club en el campionat provincial cadet per equips

Les xiques van quedar subcampiones i els xics van ser tercers. L’esdeveniment es va disputar dissabte passat a la pista a l’aire lliure de Xàtiva.
Xics i xiques cadets del CA Safor en el campionat de Xàtiva.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir dos podis en el Campionat Provincial Cadet (U16) per Equips a l’Aire Lliure, celebrat dissabte passat a Xàtiva, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. Les xiques van ser subcampiones, en un podi on el València Esports va ser primer i el CA Els Sitges, tercer; i els xics van quedar tercers, per darrere del València Esports en primer lloc i els atletes del CA Torrent, que van ser segons.

Els xics van competir contra el València Esports, el CA Torrent, el CA Els Sitges i el CA Xàtiva, este últim desqualificat per no complir amb la normativa de competició. Les xiques es van mesurar al València Esports, CA Els Sitges, CA Torrent, CA La Rabosa, CA Silla, CA l’Eliana i CA Xàtiva.

Pel que fa al combinat masculí ‘groguet’, van ser primers en les seues proves Andreu Almenar en els 300 m.t., amb 46:33, i Jordi Miret en alçada, amb 1,80 metres. Van quedar segons Óscar Comes (1.000 m.l.), Álvaro Burguera (perxa), Jordi Miret (llargària), Daniel Jiménez (javelina), i l’equip de relleus 4×300, composat per Joaquim Piqueres, Álvaro Burguera, Andreu Almenar i Óscar Comes. Van ser tercers Vicente Gimeno (100 m.l., i 100 m.t.), Álvaro Burguera (300 m.l.), Joaquim Piqueres (600 m.l.), Adrià Gimeno (1.500 m.obst.), Andreu Almenar (triple salt) i Guillermo Vilas en martell. També van participar Guillermo Vila (pes) Daniel Jiménez (disc) i Luis Ripoll, en disc. L’equip 4×100 m. va estar format per Vicente Gimeno, Daniel Jiménez, Luis Ripoll i Guillermo Vila.

Pel que fa a les xiques, van ser primeres Aitana Ferrairó (triple salt, amb 10.69 m.), Joana Escrivà (pes, amb 9.38 m.), Nerea Almiñana (martell, amb 39,70 m.) i Ángela Casanova en els 3.000 m. marxa, amb 15:23. Van quedar en segon lloc Carla Pons (100 ml), Alicia Crespo (300 m.l.), Lisaura Aguilera (300 mv), Marta Pérez (perxa), Isabel Bayona (disc) i Joana Escrivà, en javelina, i l’equip 4×100, composat per Carla Pons, Binta Kelle Watt, Alicia Crespo i Laura Sanchis.

Van ser terceres Neus Sansaloni, en els 1.000 m.l., i Aitana Ferrairó, en llargària.También van participar Binta Kelle Wat (100 ml), Sara Mascarell (600 m.l.), Aina Vila (600 ml), Paula Matoses (1.000 m.l.), Carla Miralles (3.000 m.l.), Carla Bolufer (3.000 m.l.), Lisaura Aguilera (100 m.t.), Judit Blasco (1.500 m.obst.), Melany Giraldo (alçada), Laura Sanchis (llargària), Miriam Vercher (triple salt) i Carmen Escrihuela (disc). L’equip 4×300 va estar format per Lisaura Aguilera, Judit Blasco, Aina Vila i Neus Sansaloni.