DOBLE SUBCAMPIONAT PROVINCIAL PER ALS INFANTILS AL CAMPIONAT PROVINCIAL PER EQUIPS.

Claudia Martinez aconsegueix el record absolut del Club en Triple Salt.
Podium2Equipos
Integrants dels dos equips en el podi amb els dos trofeus com a subcampions.

Dissabte per la vesprada es va disputar a Gandia el Campionat Provincial Infantil per Equips d’Hivern (nascuts a 2003 i 2004) organitzada per l’el C.A. Safor Delikia Sport. El club groguet aconseguia el subcampionat Provincial a les dues categories, ambdues guanyades pel C.A. Torrent en una dura pugna amb el club amfitrió. El C.C. El Garbi era tercer en ambdues categories.

Fins a un total de 39 atletes groguets es varen donar cita en la competició, en els quals van destacar:

En categoria masculina:

• Borja Ortega 1º en 1000 m.l.
  • Pau Ferriols 1º en 500 m.l.
  • Carlos Pellicer 1º en Triple
  • Alejandro Sanchis, Manel Soler, Daniel Ros i Borja Ortega,  1º en relleu 4×80
  • Manel Soler 2º en 60 m.l.
  • Hector Estruch 2º en alçada
  • Daniel Ros 2º en perxa
  • Pablo Garcia 3º en 2000 m.l.
  • Oscar Roig 3º en longitud
  • Guillermo Vila 3º en Pes

Va completar l’equip masculí Pau Frontera.

En categoria femenina van destacar:

• Claudia Martinez 1º en Triple amb Record Absolut del club (10.81)
  • Neus Sansaloni 1º en 1000 m.l.
  • Olga Bosch 2º en 60 m.l.
  • Laia Almenar 2º en Longitud
  • Claudia Martinez, Olga Bosch, Clàudia Escriva i Laia Almenar, 2º en relleu 4×80
  • Claudia Escriva Yagüe 2º en Perxa
  • Nuria Hernandez 3º en 500 m.l.

Van completar l’equip Almudena de Quero, Sara Soto, Maria Ruiz, Mireia Torres, Marina Sastre, Marta Gonzalez, Aina Morant, Judit Blasco, Leire Marti, Paula Casanova, Alexandra Emilova, Paula Estruch, Marina Blasco, Marina Perez, Marta Perez, Aitana Ferrairó, Nerea Almiñana i Mireia Juan.

Enhorabona als dos equips i als seus entrenadors.

EquipoConjuntoInicio

També van participar fora de concurs Alba Ortega, Cristina Segura, Martina Santos i Jordina Gascon en un control de 60 metres tanques cadet.

RESULTATS

FOTOS (Alejos Juan)