Dotze medalles per al club en el Campionat Provincial Individual U16

La prova es va disputar a Xàtiva dissabte passat. Daniel Ros assoleix un mínima nacional en perxa amb un salt de 3,60 metres.

Daniel Ros en el salt amb perxa i amb el seu entrenador, Samuel Mascarell. / Fotos: Alejos Juan.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar en el Campionat Provincial Individual U16 (cadet) a l’Aire Lliure, disputat dissabte passat a Xàtiva, on va aconseguir un botí de 12 medalles; de les quals 6 d’or, 3 de plata i 3 de bronze. A més, el club suma una nova mínima nacional amb Daniel Ros en perxa. Ros, amb un salt de 3,60 m, va millorar en 15 cm la seua marca personal i aconsegueix el bitllet per al Campionat d’Espanya, a disputar el pròxim 30 de juny a Castelló.

L’esdeveniment va estar marcat per les altes temperatures, que van condicionar l’obtenció de millors registres. No obstant això, el club va participar en la majoria de les proves i molts atletes van millorar les seues marques personals.

A més de Daniel Ros, van ser medalla d’or en les seues respectives proves Borja Ortega als 1.000 ml amb 2:42.22; Aitana Ferrairó en salt de llargada amb 5.01 m; Nerea Almiñana en martell amb 41.45 m; Neus Sansaloni en els 1.000 ml amb 3:09.69 (també va participar en els 100 ml); i Laia Almenar, primera en javelina amb 30.13 metres.

Medallistes en el provincial individual U16 de Xàtiva.

Van ser plata Pau Frontera i Mireia Juan, tots dos en martell, i la citada Aitana Ferrairó, en triple salt. Es van pujar al tercer calaix del podi Vicente José Gimeno (alçada); Borja Climent (javelina); i Isabel Baiona, bronze en pes i participació en disc.

Van completar l’expedició Manel Soler (100 ml i 300 ml); Jhossue Richards Manaca (300 ml i 100 ml); Álvaro Burguera (600 ml i alçada); Roberto Moratal (3.000 ml); Alberto Fajardo (llargada i triple salt); Guillermo Vila (disc I pes); Carlos Pellicer (disc); Almudena de Quero (100 ml); Olga Bosch (100 ml i disc); Nuria Hernández (600 ml); Judit Blasco (1.000 ml); Paula Casanova (1.000 ml); Marta González (100 mt i 300 mt); Nuria Cano (alçada i javelina); Marta Pérez (perxa); Andrea Vercher (llargada i triple salt); Laura Pelegrí (llargada); Alba Eliana Llano (martell) i Alexandra Emilova, en els 3.000 metres marxa.

FOTOGALERIA en el perfil de Flickr del club.