Dues medalles en el Campionat Autonòmic Promesa en pista coberta

Javier Polo (U23) es fa amb un or en els 800 ml i Raúl Bellón queda subcampió en alçada. La prova es va disputar dissabte al Lluís Puig de València. El velocista Jorge Boscà va aconseguir diumenge una mínima per a disputar el Campionat d'Espanya U18 a Antequera a mitjans de març. José García-Pando (M40), or en pes en l'autonòmic màster.
D'esquerra a dreta, Raúl Bellón, Javier Polo i Jorge Boscà.
D’esquerra a dreta, Raúl Bellón, Javier Polo i Jorge Boscà.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir dues medalles en el Campionat Autonòmic U23 (Promesa) en pista coberta celebrat dissabte passat al palau velòdrom Luis Puig de València. Javier Polo es va fer amb una medalla d’or en els 800 metres llisos, després de completar la distància en 1:58.43. Per la seua banda, Raúl Bellón, que milita al club «groguet» des de fa tres temporades, va competir en salt d’alçada. La seua marca, 1.90 metres, li va valdre una medalla de bronze.

En el control també van participar Iván Martínez, Bernat Pérez, Trinitario Pons, Jorge Boscà, Jesús Ramis, Elisa Flor Castro, i Maria Evangelista (60 m.l.); Alejandro Martínez, Josuer Armando Rosero, Víctor Leca, Noelia Faus i Sara Segura en els 400; Joan Cloquell en els 800, Leca en els 200 i Ausiàs Roch en triple.

D’altra banda, diumenge passat va tindre lloc al mateix recinte el Campionat Autonòmic Màster 40 en Pista Coberta, a més del vuitè control de la FACV. En la competició cal destacar al veterà José García-Pando, que va ser or en pes (7,260 kg) amb un llançament de 10.77 m, el seu millor registre de la temporada.

En l’apartat de control Jorge Boscà (U18) va participar en els 200 metres llisos, i amb un temps de 23:25 va obtindre una mínima per participar en el proper Campionat d’Espanya Juvenil que tindrà lloc a Antequera a mitjans de març. A Boscà l’acompanyarà, per ara, la perxista Maria Pérez, que es va assegurar la seua plaça fa unes setmanes a l’autonòmic per clubs amb un millor intent de 3.20 metres.