Dues plates per al CA Safor Delikia Sport en el Campionat Provincial Individual Aleví

Julia Estruch i Xavi Cabanilles obtenen medalles en les proves de 500 i 1.000 m.l, respectivament. La competició la va organitzar el club 'groguet' diumenge passat a la pista d'atletisme de Gandia i va reunir 250 atletes.
Els medallistes alevins del CA Safor, Julia Estruch i Xavi Cabanilles, amb la seua entrenadora, Montse Climent.

Diumenge passat es va celebrar a la pista d’atletisme de Gandia el Campionat Provincial Individual Aleví (U12), dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. La competició, organitzada pel Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, va comptar amb 250 atletes de tota la província, que participaren en una vintena de proves, i va registrar un excel·lent ambient de públic a la grada.

Per part del combinat «groguet» cal destacar l’actuació de Xavi Cabanilles i de Julia Estruch, que van aconseguir dues medalles de plata en les proves de 1.000 ml, i de 500 ml, amb unes marques de 3:32.82 i d’1:35.76, respectivament. Cabanilles i Estruch també van córrer els 60 m.l.

En el mateix campionat també van participar Pau Ángel (60 m.l., longitud i pes); Ferran Escrivà (60 m.l. i 500 m.l); Pablo Ballester (60 m.l.); Hugo Salvador (60 m.l. i longitud); Joaquín Sesé (60 m.l. i en 500 m.l.); Paula Martí (60 m.l. i 500 m.l.); Nerea Corral (60 m.l. i longitud); Carmen Jordà (60 m.l. i longitud); Valentina Rando (60 m.l. i longitud); Sofía García (60 m.l. i 500 m.l.); Alejandro Todolí (500 m.l. i alçada); Jacobo Ramírez (1.000 m.l. i 60 m.t.); Xavier Miret (60 m.v. i longitud); i María González, en els 60 m.t. i 2.000 metres marxa.