EL C. A. SAFOR DELIKIA SPORT ACONSEGUEIX 2 PODIS INDIVIDUALS I 2 PER EQUIPS AL PROVINCIAL DE CROSS.

Neus i Josuer
Neus Sansaloni i Josuer Armando Rosero

El matí del passat diumenge 28 de desembre, tenia lloc el Campionat Provincial de Cross Individual i per equips que es disputava a L’ Alcúdia on l’Escola i Club del C.A. Safor Delikia Sport desplaçava  un total de 27 Atletes.

Es van aconseguir dos podis individuals, Neus Sansaloni s’imposava en la categoria Aleví Femeni , i Josuer Armando Rosero aconseguia la segona posició en la categoria Infantil Masculina . Per equips s’aconseguien dos podis mes , eren segones el equip Infantil Femeni ( Paula Martin , Núria Hernández , Olga Bosch , Andrea Escrihuela , Paula Casanova i Andrea Vercher ) , era tercer el equip infantil Masculí ( Josuer Armando Rosero , Pablo Fuster , Jaume Manzanas i Daniel Ros ) .

Van participar els següents atletes:

Iván Garcia,  Joan Vitòria i Guillermo Vila en la categoria Alevi Masculina. Neus Sansaloni i Carmen Escrihuela en la categoria Alevi Femenina. En la categoria infantil participaren: Josuer Armando Rosero, Pablo Fuster, Jaume Manzanas Daniel Ros, Paula Martin,Núria Hernández,Olga Bosch,Andrea Escrihuela,Paula Casanova i Andrea Vercher.

Alex Meri, Joan Cloquell, Irene Perelló, Noelia Faus i Cristina Llinares represantaren a l´escola en la categoria Cadet mentres que  Borja Gregori i David Mas participaren en la categoria Juvenil.

Destacar a nivell senior a Monica Mahiques (12º), Ana Belen Fernandez (17º), Amparo Villar (18º), Javier Colomer (22º) i Jorge Grima 28º en veterans masculi.

Amb aquesta competició es tanca l’any 2014 per al Club Atletisme Safor Delikia Sport , any en que s’ha aconseguit consolidar  l’Escola amb més de 400 atletes , i en el que el club ha aconseguit uns excel·lents resultats i participació en totes les disciplines de l’atletisme ( Cross , Ruta, Pista Coberta , Aire Lliure , Popular ) . Esperem que el 2015 siga un any molt positiu per als atletes groguets i puguem superar aquest 2014 que ja ens deixa .

Feliç any nou !!