El C.A. Safor Delikia fa història i aconsegueix la lliga de Clubs de triatló de la Comunitat Valenciana

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEl passat diumenge amb la celebració del triatló de Burriana, es posava fi a la lliga de clubs de triatló i duatló «Caixa Popular» de la Comunitat Valenciana, les xiques del Safor Delikia, que arribaven a aquesta prova final liderant la classificació per clubs. Després els resultats aconseguits en els duatlons de Picassent i Picanya i els triatlons de Gandia i Betera, necessitaven ser segones per aconseguir el títol.
Karem Faus, amb una gran regularitat en els tres segments aconseguia el triomf individual en la prova a la qual acompanyava al podi Pilar Martí, que ocupava la tercera posició.

També van participar Silvia Valero (21), Alejandra Brea (26) i Arancha Rodríguez (47). Amb aquests resultats les noies del Safor Delikia finalitzaven primeres per equips avantatjant al Inelec Triatlo Sueca en 2 min i 40 seg. i en més de 4 minuts al Tripuçol, obtenint el títol de clubs en la prova de Burriana i aconseguint l’anhelat títol autonòmic.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Amb aquest títol col · lectiu l’equip femení del Safor Delikia acomiada una llarga temporada plena de victòries i podis individuals, així com múltiples podis i victòries per equips. Destacant el campionat autonòmic de duatló esprint, el subcampionat autonòmic de triatló esprint i aquesta merescudíssima lliga de clubs en què han alternat primers i segons llocs en totes les proves que la componien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA