EL C.A. SAFOR DELIKIA SPORT ES REFORÇA DE CARA A LA TEMPORADA 2015/2016

Fins a 20 incorporacions per a reforçar els equips absoluts i junior del Club
Ivan Martinez y Carla de Tena
Ivan Martinez i Carla de Tena

Finalitzat el termini de renovació de llicències, el C.A. Safor Delikia Sport s’ha reforçat fortament per encarar la temporada 2015/2016 amb la major  garantia possible. Així, el club s’ha fet amb els serveis d´una vintena d’atletes, 11 dones i 9 homes per reforçar els seus equips Júnior i Absolut.

Així noms importants com el velocista gandià i monitor de l´escola Ivan Martinez, procedent del Huracan Fent Camí, la fondista Neus Mas (que debutava aquest cap de setmana guanyant la mitja de Petrer) procedent del Joventut Elx Arosa o els obstaculistes Carla de Tena i Abdelatif Belhattab procedents del C.A. Torrent s’incorporen al projecte del club groc per reforçar els equips absoluts.

També s’incorporen les fèmines Alessandra Forlino (200 ml – Elx Decahtlon), Carla Cea (Disc – València Terra i Mar), Núria Melgarejo (Pes- C.A. Petrer), Lucia Rico (800 m.l.- C.A. Petrer), Irene Llario (3000 m.l. -C.A. l’Alcúdia), Noelia Borràs (Martell), Andrea Martin (100 m.t.), Laura Medina (100 m.l.) i Blanca Peris (Alçada) les 4 procedents del C.A Algemesi. I en homes s’incorporen el juvenil Jose Torro (Martell – C.A. Vall d’Albaida), Victor Argento (400 m.t CC El Garbí), Victor Leca (combinades-CA Algemesi), Juan Jose Palao (400 m.t), Saul Villena (combinades), Javier Polo (1500 m.l.) i Andres Mauricio (3000 m.l.), els 4 procedents del C.A. Petrer.

A més el Club ha arribat a un acord de col·laboració de club filial amb el C.A. Petrer Running Cid i C.A. Sitges de Burjassot, en el qual l’entitat grogueta podrà utilitzar atletes d’aquests dos clubs en el cas de competicions autonòmiques i nacionals per equips.

Entre els objectius del club groguet a nivell absolut, esta el participar tant en els Campionats Autonomics per Equips tant en pista coberta com a l’aire lliure, presentar equips en totes les categories en Cross, així com intentar classificar-se al octogonal de segona divisió nacional amb el equip femení.