EL C.A SAFOR DELIKIA SPORT PARTICIPA AL NACIONAL DE CROSS AMB 4 EQUIPS.

Aquest dissabte es disputen els Autonòmics Juvenil i Júnior en el Lluís Puig.

Cita amb la història per al C.A. Safor Delikia Sport en el Campionat d’Espanya de Clubs per Cross aquest Diumenge a Marina d’Or. Per primera vegada a la ciutat de Gandia, un club portarà un total de 4 equips davant els millors conjunts nacionals en l’especialitat de Camp a Traves. La competició es podrà seguir pel canal temàtic de Teledeporte.

L’entitat saforenc presentarà un total de 4 conjunts: l’equip absolut masculí i femení, el júnior masculí i el cadet femení.

Les primeres a participar serà  el equip cadet femení a les 09:40h sobre una distància de 2490 metres, l’equip estarà compost per Jordina Gascon, Andrea Escrihuela, Paula Martin, Paula Casanova i Núria Hernandez. Després serà el torn de l’equip júnior masculí a les 11:25 sobre una distància de 7290 metres, l’equip el formaran Javier Polo, Andres Gutierrez, Marc Domenech, i Abdelhafid Said.

Les últimes carreres programades de la jornada seran les de la categoria absoluta, retransmeses per Teledeporte. L’equip absolut masculí participarà a les 12:50 al Cross Curt sobre una distància de 3990 metres. L’equip estarà format per Jesus Gomar, Salva Gomar, Carlos Ferrando, Javier Colomer, Fernando Escriva i Manolo Martin.

I finalment serà el torn de l’equip absolut femení, actuals subcampiones autonòmiques i setenes la temporada passada al Nacional de Cross disputat a Madrid. L’equip femení participarà al Cross Llarg, sobre una distància de 7290 metres i el Club alinearà a Neus Mas, Jessica Mas, Pilar Rubio, Carla De Tena i Amparo Villar. Serà baixa en l’equip Irene Llario.

D’altra banda, aquest cap de setmana es disputarà al Lluís Puig de València els Autonòmics Juvenil i Junior, on el C.A. Safor Delikia Sport participarà amb una vintena d’atletes en el que serà l’última oportunitat d’aconseguir les mínimes nacionals.