EL C.A SAFOR DELIKIA SPORT PARTICIPA EN ELS PROVINCIALS PER EQUIPS ABSOLUT, CADET I INFANTIL

FotoEquipo
Els equips absoluts debutaran en un Provincial per Equips tras un llarg periode d´absència.

Nou intens cap de setmana per al Club Atletisme Safor Delikia Sport, que tindrà fins a 3 fronts importants pel que fa a les competicions d’equips provincials.

La competició més important serà el dissabte per la vesprada a la capital del Túria, on el Club participarà després d’un llarg període de temps en un Campionat Provincial Per Equips Absolut. Per això, el club alinearà ael equip millor possible tot i tenir algunes baixes importants en tots dos conjunts.

Els equips estaran formats per:

• 60 m.l: Ivan Martinez i David Fuster / Eva Estruch i Laura Medina
  • 200 m.l: Trinitari Pons i Alejandro Martinez / Núria Perez
  • 400 m.l .: Andres Gutierrez / Lucia Rico
  • 800 m.l .: Abdelhafid Said i Jordi Cuenca / Neus Mas i Mari Carmen Millet
  • 1500 m.l .: Javier Colomer i Jose Vicente Mocholi / Irene Llario
  • 5000 m.l .: Fernando Escriva i Lluís Gisbert / Monica Mahiques
  • 3000 m.obs: Javier Polo / Carla De Tena
  • 110 m.v: Victor Argento / Amor Santos
  • 400 m.v: Juanjo Palao / Amor Santos
  • Alçada: Raul Bellon / Cristina Segura
  • Perxa: Victor Leca / Maria Perez
  • Longitud: Ausias Roch / Neus Juan i Carolina Garcia
  • Triple: Ausias Roch i Ivan Martinez / Sara Segura
  • Pes: Jose Martinez / Carla Cea i Núria Melgarejo
  • Disc: Jose Martinez / Carla Cea i Núria Melgarejo
  • Javelina: Victor Leca / Neus Giner i Paola Mendez
  • Martell: Jose Clavier / Noelia Borràs
  • 5km Marxa: Miguel Arcas / Amparo Villar
  • 4×100: I.Martinez, T. Pons, A.Roch i A. Martinez / E. Estruch, N. Perez, N. Juan i L. Medina
  • 4×400: J. Palao, J. Polo, D. Fuster, V. Argento / C. D’Tena, N. Mas, M. Mahiques, I. Llario

El club s’enfrontarà en categoria masculina  al següents 9 conjunts: Sitges de Burjassot, C.A. Xativa, C.A. Torrent, C.A. Fent Cami de Mislata, C.A. Silla, C.A. Vall d’Albaida, C.A. Guadassuar, C.A. Quart de Poblet i C.A. València i en categoria femenina als següents 7 conjunts: C.A. Sitges de Burjassot, C.A. Xativa, C.A. Torrent, C.A. Silla, C.A. Vall d’Albaida, C.A. Guadassuar i C.A. València.

D’altra banda, el dissabte al matí es disputarà a Xàtiva el Campionat Provincial Infantil per Equips on l’escola presentarà tant equip masculí i femení en busqueda dels llocs d’honor. I finalment, el Diumenge serà el torn dels cadets, que es desplaçaran novament fins a València per disputar el seu Campionat Provincial Cadet per Equips.

Al seu torn, el mateix diumenge es disputarà pels carrers de la ciutat de Gandia la IX Cursa De la Dóna de Gandia,  on està previst que participen més de 8000 dones, de les quals més de 100 inscrites pertanyen al C.A. Safor Delikia Sport.

Carregat cap de setmana per als atletes, socis i simpatitzants groguets. Sort a tots i a gaudir de l’esport i de l’atletisme.