EL C.A. SAFOR DELIKIA TRIOMFA A LA MITJA MARATÓ SANTA POLA, VOLTA A PEU DE BENIRREDRA I DUATLÓ D’ALZIRA

DaviniaAlbinyana
Davinia Albinyana en Alzira

El passat diumenge es va disputar a Santa Pola la mitja marató, que al seu torn era també Campionat d’Espanya de Mitja Marató Absolut i Veterà. Un total de 17 atletes del Club prenien part en els 21.097 metres sent els més destacats en categoria masculina Fernando Escriva, 130 classificat de la general, amb un temps de 1.12.38 i en categoria femenina Charo Perez, entrant la 4141 de la general amb un temps de 1.51.19.

FernandoEscriva
Fernando Escriva a Santa Pola

A la volta a peu de Benirredra, un total de 20 atletes del Club es donaven cita per recórrer als 9 quilòmetres de la carrera. El C.A. Safor Delikia Sport pujava als mes alt del podi, on Jesus Gomar s’imposava en categoria masculina i Karem Faus feia el mateix en categoria femenina.

D’altra banda el cap de setmana s’iniciava el rànquing de duatló de la Comunitat Valenciana a la capital de la Ribera Alta on participaven els nostres triatletes del C.A. Safor Delikia. Davinia Albinyana, després de la seva recent mínima absoluta en 1500 m.ll., s’estrenava al duatló en la present temporada amb victòria en la categoria absoluta. En la classificació per clubs, l’equip femení format per Silvia Valero, Arancha Rodriguez, Suni Perales i Davinia Albinyana aconseguia la victòria.

EquipoFemenino
Suni, Davinia, Arancha i Silvia