El CA Safor Delikia Sport aconsegueix 7 medalles en el Campionat Provincial Individual Infantil

La prova es va disputar a la pista de Sueca dissabte passat, en una vesprada freda i ventosa.
Andreu Almenar, Ángela Casanova, Carmen Escrihuela, Marta Pérez, Miriam Vercher i Jordi Miret.

El Club d’Atletisme Safor-Delikia Sport va aconseguir un total de 7 medalles, de les quals 3 d’or, 3 de plata i 1 de bronze, i dos llocs de finalista al Campionat Provincial Infantil Individual en Pista Coberta dins dels XXXVI Jocs escolars de la Comunitat Valenciana disputat a Sueca el passat dissabte, dia 2, en una vesprada freda i ventosa.

Els medallistes d’or van ser Ángela Casanova a 2 km. marxa amb un temps de 17: 30.98; Jordi Miret (alçada, amb 1.53 cm) i Andreu Almenar en perxa, amb 2.20 metres. Les medalles de plata van ser per al propi Andreu Almenar, (triple salt amb 9.83 metres); Marta Pérez (alçada amb 1.38 cm) i Carmen Escrihuela (perxa amb 1.80 metres); mentre que el bronze va ser per Miriam Vercher en triple salt amb 8.58 metres.

Van ser finalistes Olga Moratal, amb una vuitena posició en triple salt (7.28 metres), i Paula Matoses, que va quedar sisena en 2000 m.l. amb un temps de 8:05.93. Altres atletes del club «groguet» que van participar van ser Daniel Jiménez (pes i longitud); Marc Roig (1000 m.l. i longitud); Sara Gregori, Julieta Rando, Carla Bravo i Aina Vila (60 m.l. i longitud); Nerea Fernández (60 m.l. i 500 m.l.), Binta Kelle Watt Ka (500 m.l.); i Maena Gicquel en els 2.000 m.l. La majoria dels atletes van millorar les seues marques personals.