El CA Safor organitza un ‘entrenament faller’ este diumenge a Gandia

La ruta està oberta al públic en general i recorrerà els monuments de les 23 comissions del nucli urbà i el Grau. El club muntarà un expositor informatiu de la Cursa de la Dona en Falles, els dies 16 i 18 de març.
Imatge d’arxiu de l’entrenament de l’any passat.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport organitza un “entrenament faller” este diumenge a Gandia, obert tant per a socis com per als que no ho siguen. El club convida a recórrer els monuments de les 23 comissions de la ciutat, en una ruta activa però on hi haurà les pertinents parades per a vore les falles. Començarà a les 8 hores des del poliesportiu en direcció al Grau, encara que aquells que ho desitgen també poden incorporar-se a les 8.30 hores en la Falla Serpis, al costat de la caserna de la Guàrdia Civil. En total són 15 km.

D’altra banda, el CA Safor, per a promocionar la Cursa de la Dona Delikia de Gandia, que organitza el proper 31 de març, i aprofitant l’afluència de públic en Falles, muntarà un expositor informatiu de la cursa al passeig Germanies, al costat de la passarel·la, que estarà atés per voluntaris del club els dies dissabte 16 i dilluns 18, en horari d’11 h a 13.30 h i de 17.30 h a 20 hores.

Mapa de la ruta fallera EN ESTE ENLLAÇ.