El CA Safor va arreplegar els seus trofeus en la gala del circuit de curses comarcal

L'acte va tindre lloc divendres passat a l'auditori de Beniarjó. El club va aconseguir les victòries absolutes de Karem Faus i Salva Gomar, i uns altres podis per categories.
Karem Faus i Salva Gomar (al centre) en la gala del Circuit de Curses.

El passat divendres a la nit l’auditori de Beniarjó va acollir la gala de lliurament dels premis del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna. En esta tercera edició, amb un total de 17 curses repartides per la comarca, el club “groguet” ha fet doblet: Karem Faus lidera la classificació femenina i la categoria de Veteranes A, i Salva Gomar la general masculina i la categoria Sènior. El club també va obtindre la primera plaça en la nova modalitat femenina per equips, i els xics quedaren en la tercera posició.

El president del club, Vicent Boscà, amb diversos corredors guardonats.

A més, pujaren a l’escenari els corredors “groguets” que van fer podi en les seues respectives categories: Marta Tarrasó (2a en Sènior), Suni Perales (1a en Veteranes C), Alfredo Matoses (2n en Veterans D) i David Ferrairó, 3r en veterans D.