El club aconsegueix cinc medalles en el Campionat Autonòmic Individual Promesa

Van ser plata Alejandro Martínez, Ausiàs Roch i Toni Garcés, i es penjaren el bronze Damián García i Andreu Jiménez. La prova es va disputar dissabte passat a València. Bernat Pérez (Sub20) va aconseguir una mínima en els 200 metres llisos, que s’afegeix a la que ja tenia en els 100 m.l.
Ausiàs Roch, Andreu Jiménez i Alejandro Martínez.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir cinc medalles, tres de plata i dues de bronze, en el Campionat Autonòmic Individual Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, disputat dissabte passat a l’estadi del Túria de València.

Van ser plata Alejandro Martínez en els 400 m.l. amb 50:92, Ausiàs Roch en triple salt amb 13,32 metres, i Toni Garcés en llargada amb un salt de 6,41 metres. Es penjaren la medalla de bronze Damián García en perxa amb 4,05 m., i Andreu Jiménez en els 110 metres tanques, amb un temps de 15:86. Alejandro Martínez també va participar en els 200 m.l., i en altres concursos els atletes Jaison del Casar (100 m.l.); Abdelhafid Said (1.500 m.l.), i Arturo Climent, en martell.

Damián García i Toni Garcés.

D’altra banda, en el control de marques van estar Trinitario Pons (100 m.l.); Jorge Cuenca (200 m.l. i 400 m.l.), Manel Soler (200 m.l. i 400 m.l.); Jordi Atienza (200 m.l.); Bernat Pérez (200 m.l. i 400 m.l.); Raúl Bellón, Jordi Miret, Álvaro Burguera i Vicente Gimeno en alçada; Ricardo Rico (perxa); Maria Evangelista (100 m.l.); Almudena de Quero i Andrea Escrihuela en els 200 m.l.; Sara Segura (triple salt); Nerea Almiñana, en martell; i Zaira Zafra i Alexandra Emilova en els 5 km marxa.

Cal destacar que Bernat Pérez va aconseguir una mínima Sub20 per al pròxim Campionat d’Espanya en els 200 m.l. amb 23 segons, que se suma a la que ja tenia en els 100 metres llisos.