El Club d’Atletisme Safor va complir amb la Volta-Cross a Barx

Participaren un total de 41 corredors ‘groguets’ i hi hagué tres podis per categories amb Suni Perales, María Boscà i Armand Lascoutounas. La prova es va disputar dissabte passat. María Rosa Sabater i Joan Corral completaren la Mitja Marató de Sant Petersburg, a Rússia.
Fotografia de grup amb la majoria dels corredors del CA Safor participants en la Volta-Cross a Barx.

Un total de 41 corredors del Club d’Atletisme Safor participaren dissabte passat en la XII Volta-Cross a Barx, quarta prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, amb una distància de 9.270 metres, distribuïts entre asfalt i camins de terra per paratges naturals de la localitat.

Tres corredors ‘groguets’ pujaren al podi per categories. Armand Lascoutounas va ser tercer en Veterans E amb 40:08; María Boscà va ser tercera en Veteranes B amb 43:18; i Suni Perales va quedar segona en Veteranes D amb un crono de 45:16.

En els diferents podis, Armand Lascoutounas, Suni Perales i María Boscà.

D’altra banda, el passat diumenge, 4 d’agost, María Rosa Sabater i Juan Corral completaren la Mitja Marató de Sant Petersburg, a Rússia, que va comptar amb vora 3.000 participants. Tots dos van fer un crono d’1:53:15, a un ritme de 5,23 minuts el quilòmetre.

María Rosa Sabater i Juan Corral a Sant Petersburg.