El club es va bolcar amb el 10K Nocturn Platja de Gandia Trasmediterránea

Un total de 53 corredors van participar al Memorial Toni Herreros, celebrat dissabte passat. Els resultats més destacats van ser per a Andrea Abad, tercera plaça en la general femenina i primera local, i la quarta posició per a Nizar Lakhlifi en la classificació masculina, tots dos primers en la categoria promesa. El club va organitzar l’esdeveniment, de manera que també hi van col·laborar nombrosos voluntaris.
Part dels corredors del CA Safor que van participar en la prova, dissabte passat. / Foto: Natxo Francés.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport es va bolcar amb el 10K Nocturn Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, que es va celebrar dissabte passat. En l’aspecte esportiu van prendre l’eixida un total de 53 corredors ‘groguets’. Els resultats més destacats van ser per a Andrea Abad, tercera dona amb un temps de 37:56, i primera en les categories promesa i local, i la quarta posició en la classificació absoluta masculina de l’atleta d’origen marroquí establert a Xàbia Nizar Lakhlifi, que també va ser primer en promesa, amb un crono de 32:02, a tres segons del tercer.

També hi va haver diversos podis locals. En dones, la millor va ser Andrea Abad, seguida de Mónica Mahiques, segona amb 41:50, i en el podi local masculí va ser segon Iván Ferrer, amb 35:22.

Les tres primeres dones, María José Cano, María Ureña i Andrea Abad. / Foto: Toni Deusa.
Hassane Ahouchar, Octavio Sanchis, Luis Félix Martínez i Nizar Lakhlifi, els quatre primers classificats.

D’altra banda, en el capítol extraesportiu, i en ser el CA Safor l’organitzador de la cursa, nombrosos voluntaris del club van treballar en aspectes com el repartiment d’aigua, avituallament, control d’encreuaments o guarda-roba, on també s’hi van sumar els del Gandia Hoquei Club o els veïns de Benipeixcar.

Podi local, amb xiques i xics.