El club inaugura la nova seu a Gandia

L’establiment, situat al número 40 de l'avinguda del Grau, ofereix atenció al públic i compta amb una sala multifuncional on es realitzen cursos de pilates.
La regidora d'Esports, Lydia Morant, i el president del club, Vicent Boscà, tallen la cinta inaugural. / Foto: Àlex Oltra.
La regidora d’Esports, Lydia Morant, i el president del club, Vicent Boscà, tallen la cinta inaugural. / Foto: Àlex Oltra.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va inaugurar el passat dijous, 31 de maig, la nova seu, situada a un baix al número 40 de l’avinguda de Grau, a Gandia. La regidora d’Esports, Lydia Morant, i el president del club, Vicent Boscà, van ser els encarregats de tallar la cinta. A l’acte van assistir representants dels grups polítics municipals, així com patrocinadors, pares que tenen als seus xiquets matriculats a l’escola, i socis en general. També es van acostar voluntaris que col·laboren habitualment amb les dues curses que organitza el club, la Cursa de la Dona Delikia de Gandia i el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros.

Aspecte de l'interior de la seu. / Foto: Àlex Oltra.
Aspecte de l’interior de la seu. / Foto: Àlex Oltra.

La seu, que es va obrir fa un parell de mesos, serà a partir d’ara l’únic punt de referència per a reunions i realitzar gestions. També ofereix atenció al públic, per les vesprades. Al fons compta amb una sala multifuncional on s’imparteixen cursos de pilates, tant per a socis com per no socis. Per la seua banda, el local que cedeix l’Ajuntament en la torre de la pista d’atletisme es quedarà només per a intendència dels monitors.

La seu està situada al número 40 de l'avinguda del Grau.
La seu està situada al número 40 de l’avinguda del Grau.

La inauguració va coincidir amb la fi de les classes a l’escola del club, que en esta temporada ha comptat amb 650 inscrits, majoritàriament xiquets i adolescents, però també adults. L’acte va concloure amb un vi d’honor.