El club participa en el mundial màster de Màlaga amb Pilar Rubio i José García-Pando

L'atleta de Sueca competirà en llançament de javelina dimarts dia 11 a Torremolinos i l'alacantina disputarà els 1.500 metres llisos dissabte dia 15 a l'estadi Ciutat de Màlaga.
Pilar Rubio i José García-Pando.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport participarà en el XXIII Campionat del Món d’Atletisme Màster a l’Aire Lliure, que se celebra a Màlaga fins al 16 de setembre, amb dos dels seus atletes veterans, José García Pando i Pilar Rubio.

García-Pando competirà en llançament de javelina dimarts dia 11, a les 17 hores, a l’estadi de Torremolinos. Arriba amb l’objectiu de millorar la seua marca de la temporada i entrar en la millora. El llançador de Sueca té en el seu haver en la passada temporada una plata en pes i dos ors, en javelina i en disc, en el campionat autonòmic a l’aire lliure disputat el passat mes de juny a València.

Per la seua banda, Pilar Rubio ho farà en els 1.500 metres llisos, on arriba amb la 12a millor marca, amb un temps de 4:45. Competirà en les semifinals de dissabte dia 15 a les 19 hores a l’estadi Ciutat de Màlaga. La final, en cas de passar, seria el diumenge a la vesprada.

La fondista alacantina va aconseguir dues medalles de bronze en el Campionat d’Espanya Màster en Pista Coberta, celebrat a Salamanca a principis de març, en les proves de 800 i 1.500 metres llisos. En l’europeu baix sostre Rubio va competir en els 800 i va aconseguir una quarta plaça. També va participar amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya de Cross per Federacions.