El club presenta a quatre atletes al Campionat d’Espanya Individual Juvenil en pista coberta

Jorge Boscà, Borja Ortega, Sofia Rchi i Claudia Martínez es mesuren este dissabte amb els millors d’Espanya en les categories de promoció al palau Lluís Puig de València. A Càceres es disputa el Campionat d'Espanya de Camp a través, on Andrea Abad anirà amb la selecció valenciana promesa.
Palau velòdrom Lluís Puig de València.

El pavelló Lluís Puig de València acull este dissabte el XLI Campionat d’Espanya Individual Juvenil (U18) en Pista Coberta, on participen un total de 251 clubs, dels quals 51 de la Comunitat Valenciana, i 672 atletes, 84 d’ells valencians.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport presenta a quatre atletes nascuts en els anys 2002 i 2003. Són Jorge Boscà, entrenat per David Melo, en els 400 m.l., Borja Ortega, que dirigeix Bea Bosch a 1.500 m.l.; Sofia Rchi, que entrena Yolanda Belda, en alçada; i Claudia Martínez, entrenada per Iván Martínez, que competirà en llargada i triple salt. Boscà i Ortega ho fan amb el CA Els Sitges, club al qual estan cedits esta temporada.

D’altra banda, a Càceres es disputa diumenge el Campionat d’Espanya de Camp a Través, on es desplaça Andrea Abad, que competirà amb el sextet de la selecció valenciana promesa (U23), sobre una distància de 10.000 metres.