El club va acudir amb tres joves al Campionat d’Espanya U18 disputat a Gijon

María Pérez va ser finalista en perxa amb 3,31 metres, i també van competir Aina Olaso en javelina i Jorge Boscà, en els 200 metres.
Els tres atletes en el nacional de Gijon.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar representat el passat cap de setmana en el Campionat d’Espanya U18, que es va celebrar a Gijon, pels juvenils Aina Olaso (javelina), Maria Pérez (perxa) i Jorge Boscà, en els 200 metres.

Aina Olaso debutava en un campionat nacional i va realitzar un llançament de 26.63 metres, molt per baix de la seua marca personal. Jorge Boscà, amb 23:21 en els 200 m, es va quedar a cinc centèsimes de la seua millor marca. L’actuació més destacada va ser la de María Pérez en perxa, que aconseguia plaça de finalista en ser setena, amb un salt de 3,31 metres. Este últim registre és rècord del club absolut, per tant la juvenil acaba la temporada amb un excel·lent nivell.