El club va competir en les proves de cross de Benicarló i Alcoi dins del circuit autonòmic

A Benicarló va pujar al segon calaix la cadet Neus Sansaloni, i a Alcoi hi hagué podis per a Alba Soler, Alicia Crespo i Andrea Abad. Xavi Cabanilles va ser segon aleví en el duatló escolar de Bétera.
Part dels atletes en el cross d’Alcoi. A la dreta, Sansaloni a Benicarló.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport continua present al Circuit Autonòmic de Camp a Través, que diumenge passat va fer escales a Benicarló i a Alcoi. A Benicarló Neus Sansaloni va ser segona en categoria cadet (U16), amb 7:38, en una cursa de 2 km copada en les primeres places per atletes del CA Platges de Castelló, i marcada pel fred i el plugim.

A Alcoi destacaren els resultats d’Alba Soler, que va ser cinquena en infantil (U14) i tercera en el campionat provincial amb 8:07 en la carrera de 2 km; Alicia Crespo, quarta en cadet i tercera provincial amb 10:40 sobre una distància de 2.645 metres; i Andrea Abad, segona promesa (U23) i tercera al provincial amb 17:43 en 4.650 m. També van participar els cadets Alicia Crespo, Paula Matoses, Sara Mascarell, Carla Bolufer, i Óscar Comes; els juvenils Paula Casanova, Paula Martín i Josuer Armando Rosero; i el veterà Rubén Gregori.

Xavi Cabanilles, segon en el duatló escolar de Bétera.

Esta temporada el circuit està composat per tretze proves puntuables. La pròxima cita serà el Campionat Autonòmic per Clubs, que se celebrarà en el Pinar del Grau de Castelló este diumenge. El club “groguet” presentarà equips femenins en les categories Sènior, U18, U16 i U14, i només un equip U20 en xics. La resta de categories competirà a títol individual. El club lluitarà per les places que donen accés al Campionat d’Espanya per Clubs, que tindrà lloc a Linares (Jaén) el proper 24 de febrer.

D’altra banda, també diumenge es va celebrar el III Duatló Escolar de Bétera, prova puntuable per a la fase provincial dels XXXVII Jocs Esportius Vialterra, on Xavi Cabanilles va ser segon en la categoria aleví amb un temps de 12:55 amb segments de 0,9 km de carrera, 3,6 km de ciclisme i 0,45 km de carrera.