El club va estar en el Repte Solidari contra el Càncer, Volta a Peu al Verger i Maratón de Vías Verdes

Anna Blanco, David Bona i Adrián Tiberiu van formar part de l’equip de 52 corredors que completaren la distància entre Venta del Moro i Almussafes en 24 hores seguides entre el passat divendres i dissabte. Un altre grup de corredors va estar en la Maratón de Vías Verdes, en les distàncies de 10K i 21K. Pilar Vázquez va guanyar dissabte a Tavernes el 8K organitzat per la Falla Portal.

Dalt, els corredors del CA Safor i baix arribada a Almussafes.

Els corredors populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van estar en diverses proves el passat cap de setmana. Entre elles va destacar el IX Repte Solidari contra el Càncer, organitzat per l’AECC de València, que va travessar nou localitats entre Venta del Moro fins a Almussafes, divendres i dissabte.

Més de 50 corredors completaren la distància, 121 km, durant 24 hores seguides acompanyant a la «torxa solidària», entre ells tres del CA Safor: Anna Blanco, David Bona i Adrián Tiberiu. Tots ells van fer una emotiva entrada en meta el dissabte a la vesprada a Almussafes. L’objectiu no era un altre que visibilitzar la lluita contra el càncer i donar suport als afectats per esta malaltia.

Corredors en Navajas. A la dreta Roberto Moratal, segon Sub-20 a la 10K de Vías Verdes.

En Navajas es va disputar la Marató de Vías Verdes, una cursa popular que discorre per antics traçats ferroviaris rehabilitats en camins, en les distàncies de 10, 21 i 42K. Hi va acudir un altre grup de corredors “groguets”. En els 21K participaren Vicente Pérez, Justo Insa, José Metola, Charo Pérez, Lourdes Bou, Natxo Peiró, Gisela Lucas i Iván Moreno. En el 10K van competir Mamen Seguí, Beatriz Sanchis, Rosa Olaso i Roberto Moratal. Este últim va ser segon en la seua categoria, Sub-20, amb un temps de 39:57.

Nizar Lakhlifi, Jesús Gomar i, al fons, Carlos Ferrando, al capdavant en el Verger. / Foto: Santi Imatge.

A més, Jesús Gomar va guanyar la XIII Volta a Peu al Verger, disputada diumenge passat al migdia sobre una distància de 10.000 metres. Es tractava de la quarta prova puntuable del Circuit a Peu de la Marina Alta i es va desenvolupar baix una persistent pluja. Gomar va invertir un temps de 31 minuts i 56 segons, a un ritme de 3:12 el quilòmetre.

El podi el van completar Nizar Lakhlifi, també del CA Safor, que va ser segon amb 32:59, i Youssef Ahatach (Club Dénia Corre), amb una marca de 33:44. Carlos Ferrando, el CA Safor, va ser quart amb un temps de 34:01. Per part del club “groguet” també van estar Ricardo Esteban i Tono Boscà. La cursa va comptar amb un total de 470 participants que van desafiar al mal oratge.

Pilar Vázquez en el podi de la 8K de la Falla Portal.

D’altra banda, dissabte Pilar Vázquez va guanyar la 8K organitzada per la Falla Portal, a Tavernes de la Valldigna, amb un temps de 33 minuts i 35 segons. Finalment, nombrosos membres del club participaren com a voluntaris divendres i dissabte repartint dorsals i samarretes en la plaça del Prado de Gandia a les inscrites a la Cursa de la Dona, que organitza el club. La cursa, com ja va informar divendres l’organització, estava prevista per diumenge passat però es va ajornar al 12 de maig a causa de la pluja.

Voluntaris del CA Safor reparteixen dorsals per a la Cursa de la Dona a la Fira de la Corredora. / Foto: Natxo Francés.