El club va estar en la Cursa Popular Solidària de Beniarjó

Els millors resultats van ser per a Karem Faus, primera a la classificació femenina, i Salva Gomar, que va ser segon en la general. Dos corredors ‘groguets’ van competir en dues mitges maratons; Isidro Benavent a Xest i Neus Mas a Lorca.

Grup de corredors i baix Karem Faus i Salva Gomar.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar diumenge passat a la VIII Cursa Popular Solidària de Beniarjó, de 8 km i dins el circuit comarcal, amb 50 corredors «groguets». Els millors resultats van ser per a Salva Gomar, segon en la classificació general i primer en categoria Sènior, amb un temps de 26:20, i de Karem Faus, qui va ser primera en la general femenina i en Veteranes A, amb 31:02.

Uns altres podis per categories van ser els següents: Alfredo Matoses (1r en Veterans D), David Ferrairó (2n en Veterans D), Marta Tarrasó (2a en Sènior F.), i Suni Perales, que va ser tercera en Veteranes C.

Isidro Benavent i Neus Mas.

D’altra banda, Isidro Benavent va competir diumenge en la Mitja Marató de Xest, on va quedar el 21é de la classificació general i el 13è en la seua categoria (Veterans A) amb un crono de 1:31:12. I també diumenge però en terres murcianes es va disputar la XXXI Mitja Marató de Lorca, on Neus Mas va ser segona en categoria femenina, amb un crono de 1:25:57.