El club va estar en proves d’Altea, Bèlgida, Teulada, i en la Cursa de la Dona Delikia de Gandia

Lauren Barrios i Maria Boscà es van pujar al podi de les seues categories a Altea i Bèlgida, i Pilar Vázquez va guanyar a Gandia.
Lauren Barrios al podi d’Altea. A la dreta Maria Boscà, Rafa Tavallo i Chimo Canet a Bèlgida.

L’esportista del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Lauren Barrios va aconseguir el tercer lloc en la seua categoria, Veterans B, en la Travessia Nedant d’Altea, en la seua modalitat popular dels 2 quilòmetres, que es va disputar diumenge. Barrios va obtindre la 39 posició de la classificació general d’entre 240 participants. En la mateixa prova també va participar Gabriela Jaime, que va ser la 12a de la seua categoria, Veteranes C.

A més, dissabte es va disputar la VII Volta a Peu a Bèlgida, sobre una distància de 7 km, on Maria Boscà, amb un temps de 31:50, va ser quarta en la general femenina i segona en la seua categoria, Veteranes A. També van estar Rafa Tavallo i Chimo Canet.

Pilar Vázquez i Andrea Abad en la meta de la Cursa de la Dona Delikia de Gandia, diumenge. / Foto: Natxo Francés.

D’altra banda, nombroses corredores del club van participar diumenge en la XII Cursa de la Dona Delikia de Gandia, organitzada pel CA Safor, sobre una distància de 5,2 km. La victòria absoluta i primera plaça local va ser per a Pilar Vázquez, amb un temps de 18 minuts i 42 segons, i en segona posició va quedar Andrea Abad, amb 18:44. A més, en la modalitat de “Menors de 15 anys”, Paula Martí va ser segona i Paola Ferrer, cinquena.

Un altre grup d’atletes va estar dissabte en la XVII Cursa Popular de Teulada, dins del circuit de la Marina, concretament Fernando Robles, Salva Revert, Vicente Estruch, Miquel Sampablo, Teresa Poquet, Mónica Puig i Tono Boscà.