El club va estar en la VIII Volta a Peu i Marxa Bonestar-La Llacuna i en la Cursa de la Dona del Real de Gandia

Neus Mas va guanyar el 10K de Pilar de la Horadada.

Esportistes del CA Safor en la Volta a Peu i Marxa Bonestar-La Llacuna, a Vilallonga. / Fotos: CronoRunner.

Corredors del club participaren dimecres passat en la VIII Volta a Peu i Marxa Bonestar-La Llacuna, a Vilallonga, sobre una distància de 11,8 km, on van participar diversos esportistes del club. La cursa absoluta va comptar amb 183 finalistes, dels quals 14 corredors ‘groguets’. En la modalitat de caminants també hi va haver una representació d’adults que estan inscrits en l’escola d’atletisme.

A més, el mateix dia, cinc corredores del club van estar en la IV Cursa de la Dona del Real de Gandia: Mónica Magaña, Nerea Fernández, Gema Canet, Maria González i Marian Laserna.

Neus Mas, primera en Pilar de la Horadada. A la dreta, Cursa de la Dona del Real de Gandia.

D’altra banda, el passat dissabte, 27 d’abril, es va celebrar el 10K de Pilar de la Horadada, on Neus Mas va quedar primera en categoria femenina i va ser la 25a de la classificació general amb un crono de 39:32, a un ritme de 3:57 el quilòmetre.

Etiquetes: