El club va estar present en el X Triatló Ciutat de Gandia de diumenge amb 12 esportistes

Pujaren al podi Silvia Valero i Sara Molina, primera i segona en Veteranes 1, respectivament, i Héctor Pardo, tercer en U23. Dissabte es va celebrar el V Duatló Escolar, amb 10 alumnes de l'escola i victòries per al benjamí Xavi Cavanilles i l'infantil Jhoel Faus.
Alguns triatletes del CA Safor participants en el X Triatló Ciutat de Gandia, diumenge passat.

La platja de Gandia va acollir diumenge passat el X Triatló, organitzat pel Club Triatló Gandia amb la col·laboració de l’Ajuntament. Enguany la prova formava part de la Copa Provincial de la Comunitat Valenciana i també era puntuable per al Campionat Autonòmic Universitari.

Héctor Pardo (U23), bronze, a l'esquerra. A la dreta Silvia Valero i Sara Molina, primera i segona, respectivament, en la categoria de Veteranes 1, al triatló de diumenge.
Héctor Pardo (U23), bronze, a l’esquerra. A la dreta Silvia Valero i Sara Molina, primera i segona, respectivament, en la categoria de Veteranes 1, al triatló de diumenge.

El triatló estava format per 0,75 km de natació, 21,5 km de ciclisme i 5 km de carrera. Per part del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport participaren 12 triatletes, alguns d’ells debutants: Ausiàs Solanes, Héctor Pardo, Hilde Ascó, Vicent Bou, Francesc Cloquell, Óscar Pardo, Silvia Valero, Isidro Benavent, Sara Molina, David Martínez, José Joan Sanchis i Miguel Todolí.

Destacaren els podis de Silvia Valero (1:15:26) i Sara Molina (1:18:11), que van ser primera i segona, respectivament, en Veteranes 1, i la tercera plaça per a Héctor Pardo en categoria U23, amb 1:08:55. Per la seua banda, Carlos Ferrando (cinquè a la general) i Jesús Gomar (vencedor absolut masculí amb 58:51) participaren representant a la Universitat d’Alacant.

Atletes del CA Safor al IV Duatló Escolar Vialterra, dissabte passat a la platja de Gandia.

A més, dissabte es va celebrar el IV Duatló Escolar Vialterra en la seua fase provincial, organitzat també pel CT Gandia, dins dels Jocs Esportius, des de la categoria cadets fins a la multiesport. Van participar 10 alumnes de l’escola del CA Safor, amb victòries en les seues respectives categories per al benjamí Xavi Cavanilles (07:37) i per a l’infantil Jhoel Faus (27:15).