El club va estar present en els duatlons d’Alaquàs i Benifaió

L'infantil Johel Faus va ser segon en la seua categoria en el de Benifaió, dins dels Jocs Esportius. El veterà Alfredo Matoses va guanyar en la seua categoria el Duatló Sprint d'Alaquàs.

Alfredo Matoses i Héctor Pardo al Duatló Sprint d'Alaquàs.

Alfredo Matoses i Héctor Pardo al Duatló Sprint d’Alaquàs.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present en els duatlons de Benifaió i Alaquàs el passat cap de setmana. Diumenge Benifaió va acollir un duatló escolar, puntuable per a la fase provincial i dins dels XXXVI Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana Vialterra. En categoria infantil va quedar segon Johel Faus, amb un crono de 23:04, tot i patir una punxada en el segment ciclista.

També van participar el cadet Imanol Nogueroles, en el lloc 21é amb una marca de 40:16, i el benjamí Xavi Cabanilles, que va ser segon en la seua categoria amb 08:59, si bé este últim en la modalitat no competitiva.

Xavi Cabanilles, Johel Faus i Imanol Nogueroles al duatló de Benifaió.

D’altra banda, al IV Duatló Sprint d’Alaquàs, diumenge passat, Alfredo Matoses va ser el primer en la seua categoria, Veterans 2, i el 12è en la classificació general, amb 1:00:15. En el segment de ciclisme va ser el cinquè millor. La prova es componia de 5 quilòmetres de cursa a peu, 20 quilòmetres de ciclisme i 2,5 quilòmetres de cursa a peu. En la mateixa prova també va córrer Héctor Pardo (U23), que va quedar el 35é a la general i el cinquè en la seua categoria amb 1:03:41. La competició, que era puntuable per a la Copa Provincial de València, va registrar més de 200 inscrits.