El club va estar present en la marató de París amb Fernando Moncho i Lauren Barrios

Uns altres atletes populars van participar en la París-Roubaix per a aficionats, la Marxa Cicloturista ALE Cycling Gandia i en la Volta a Peu a Benitatxell.

Fernando Moncho i Lauren Barrios, a la marató de París.

Els atletes populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Fernando Moncho i Lauren Barrios van aprofitar el pont de Sant Vicent per participar en la marató de París, que travessa el cor de la ciutat del Sena i acaba en l’Arc del Triomf. La prova es va celebrar diumenge i va comptar amb 41.891 participants. Fernando Moncho va completar el recorregut en un temps de 4 hores, 3 minuts i 47 segons; i Lauren Barrios la va acabar en 4 hores, 58 minuts i 33 segons.

També a França, el passat dissabte, 7 d’abril, el club va estar en la Challenge París-Roubaix, en la modalitat de carrera per a aficionats, amb els corredors populars Vicent Caudeli, Àngel Vitòria, Manolo Criado i Juan Alfonso Nieto. La prova, de caràcter no competitiu, es va desenvolupar pel mateix circuit empedrat pel qual al dia següent passarien els ciclistes professionals, inclosa la mítica arribada al velòdrom de Roubaix, si bé amb distàncies diferents.

Àngel Vitòria, Vicent Caudeli, Manolo Criado i Juan Alfonso Nieto, al velòdrom de Roubaix.

Els corredors groguets van pendre part en la prova llarga de 172 km, dels quals 59 km de llamborda, amb eixida a Busigny i meta a Roubaix. La van completar en poc més de set hores, tot i que van patir cinc punxades. La llegendària carrera, per la seua duresa, és coneguda amb el sobrenom de “L’Infern del Nord”.

Grup de corredors el CA Safor a l'ALE Cycling Gandia.

Grup de corredors del CA Safor a l’ALE Cycling Gandia.

Per la seua banda, nou corredors rodaren diumenge en la II Marxa Cicloturista ALE Cycling Gandia, una prova de caràcter no competitiu de 131 km i un desnivell acumulat positiu de 1.850 metres. Foren José Antonio Gómez (4:21:14), Ino Moreno (4:21:16), Sergio Chova (4:39:59), Marc Faus (4:40:08), Fernando Rocher (04:40:09 ), Anatoliy Gryshchenko (4:40:07), David Martínez (4:44:00), Joaquín Cremades (5:18:07) i Silvia Valero, amb un crono de 4:40:08.

Corredors a la Volta a Peu a Benitatxell.

Dissabte, huit corredors van optar per la III Volta a Peu a Benitatxell, quarta prova puntuable del 22 Circuit de la Marina, sobre una distància de 9,2 km: Rafa Tarrasó (42:52), Salvador Moral (44:55), Ricardo Esteve (46:24), Maria Boscà (46:08), Rafa Tavallo (46:12), Amparo Villar (46:14), Teresa Poquet (55:26) i Tono Boscà (01:00:12).