El club va estar present en la travessia nadant d’Altea

La Mediterranean Coast Challenge es va disputar el passat diumenge. Marc Faus va aconseguir la 34 posició de la general i la 14 de la seua categoria en la prova reina, els 10K.
Marc Faus en la travessia d'Altea.
Marc Faus en la travessia d’Altea.

Un grup d’esportistes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport es va atrevir diumenge passat amb la Mediterranean Coast Challenge, la travessia nadant per la badia d’Altea i l’Alfàs del Pi. La prova es va disputar en quatre modalitats diferents. En la distància de 10 K Marc Faus va quedar en la 34 posició de la general i la 14 de la seua categoria (Màster B), amb un temps de 3:23:03. En els 5,5 K va competir Víctor Fornet (Màster A), amb un crono de 1:51:51. En els 2 K van estar els veterans Rosa Martínez (49:20); Ximo Cremades (45:59) i Anatoliy Gryshchenko (43:04).