El club va participar en el campionat provincial de llançaments d’hivern

La prova es va disputar dissabte passat a la pista d’Alzira. Pilar Rubio va guanyar diumenge la cursa de Sant Silvestre de Monòver, a Alacant.
Pau Frontera, un dels llançadors del club participants.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat dissabte, dia 22, en la segona jornada del Campionat Provincial de Llançaments Llargs d’Hivern, disputada a Alzira. Van ser primers en les seues proves Pau Frontera (martell de 4 kg) amb un llançament de 34,34 metres, la seua millor marca personal fins a la data, i en javelina l’atleta d’origen senegalés Alioune Ndiaye Diop, amb una marca de 55,40 metres.

Óscar Roig.

També van participar Joana Escrivà (pes i javelina); en martell Mireia Juan, Nerea Almiñana, Eliana Pla i Arturo Climent; en pes Isabel Bayona, Guillermo Vila i Carlos Pellicer; i en javelina Laia Almenar, Nuria Cano, Daniel Jiménez, Óscar Roig i Borja Climent. L’entrenador de llançaments, Pepe Clavier, espera que vagen millorant les seues marques a mesura que avance la temporada.

Mireia Juan.

D’altra banda, en la modalitat popular, Pilar Rubio va guanyar en categoria femenina la XXIX Sant Silvestre de Monòver (Alacant), que es va celebrar diumenge passat, amb un crono de 18 minuts i 41 segons sobre una distància de 5.500 metres.

Pilar Rubio, al centre, al podi de Monòver.