EL EQUIP FEMENÍ ABSOLUT DE CROSS LLARG, SETENES D’ESPANYA !!!

Equipo
Davinia Albinyana, Irene Llario, Carla De Tena, Neus Mas, Amparo Villar,Monica Mahiques, junt als entrenadors Pau Roig i Ramon De Tena

Èxit rotund de l’equip femení del C.A Safor Delikia Sport en el Campionat d’Espanya de Clubs de Cross, on l’equip compost per Davinia Albinyana, Neus Mas, Carla de Tena, Monica Mahiques, Irene Llario i Amparo Villar han aconseguit una fantàstica 7º posició entre 33 equips inscrits de tot el territori nacional. La competició es va disputar al hipodromo de la Zarzuela de Madrid sobre una distància de 8010 quilometres.

En una competició on s’imposava l’actual subcampió d’Europa, el Bilbao Atletisme, amb la victòria de Trihas Gebre, les nostres xiques realitzaven una gran competició, aconseguint en la suma de llocs un total de 174 punts, el que otorga al equip una posició de finalista, a priori per sobre de les previsions inicials del equip groguet.

Teledeporte

Davinia Albinyana aconseguia entrar en 25º en la classificació general amb un temps de 30.26, seguida de la seva companya Neus Mas que entrava al lloc 26è amb un temps de 30.27, Carla de Tena aconseguia un bon 42è amb un temps de 31.24, mentre que Irene Llario completava la puntuació de l’equip amb la 82º posició amb un temps de 33.05. Monica Mahiques en el lloc 103º amb un temps de 34.00 i Amparo Villar 108º amb un temps de 34.26 tancaven l’equip.

Felicitar també a la gran tasca dels entrenadors que fins alli es van desplaçar, Pau Roig com a responsable del sector de fons del Club i Ramon De Tena, com a entrenador adjunt.

Clasificacion

Amb aquesta competició es tanquen les competicions de Cross de la temporada actual, a excepció de Neus Mas i possiblement Carla de Tena, que participaran el proper 13 de març a Calataiud en el Campionat d’Espanya Absolut de Cros Individual.