El triatló de Fuente Álamo va marcar el cap de setmana per als corredors populars del club

Tretze esportistes ‘groguets’ van participar en la veterana prova, disputada diumenge passat a la localitat murciana. El club també va estar representat en curses de Pedreguer, Almansa i La Mussara (Tarragona).

Esportistes del CA Safor en el Triatló de Fuente Álamo.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport no va faltar a la cita amb el 30é Triatló Internacional de Fuente Álamo, celebrat dissabte passat a la localitat murciana, on es van desplaçar tretze esportistes ‘groguets’: Hilde Ascó, Ausias Solanes, Marc Faus, Óscar Pardo, Silvia Valero, Fernando Rocher, Isidro Benavent, Lauren Barrios, Joaquín Cremades, Armand Lascoutounas, Sara Molina, Víctor Fornet i María Boscà.

El resultat més destacat va ser per a Silvia Valero, tercera classificada en la categoria Veteranes 1, amb 1:28:24. D’altra banda, Jesús Gomar, amb la Universitat d’Alacant, va ser tercer en la modalitat elit a Fuente Álamo, i diumenge a Oriola es va proclamar campió autonòmic en la distància esprint.

Aleix Hernández en la Mitja Marató d’Almansa, i Rafa Tavallo en La Mussara.

Tres corredors més van disputar més proves fora de la Comunitat Valenciana; Aleix Hernández i Gustavo Chova van competir dissabte en la XX Mitja Marató d’Almansa, i Rafa Tavallo va estar diumenge en el Polar Gran Fons de la Mussara, en els 135 km, una marxa cicloturista que discorre per les carreteres de la província de Tarragona i el parc natural del Montsant, on hi va haver en total 7.000 ciclistes.

Més a prop, a la comarca veïna, la Marina, set corredors del CA Safor van estar dissabte en la XXVIII Cursa Popular Vila de Pedreguer, dins del Circuit a Peu; Fernando Robles, Ricardo Esteve, Gema Canet, José Ignacio Sanrosendo, Salva Revert, Teresa Poquet i Tono Boscà.