Els alevins del club tancaren la temporada amb el campionat provincial per equips

La competició, que va guanyar el València Esports, es va disputar dissabte passat en la pista d’atletisme de Gandia.
Alevins del CA Safor en el campionat provincial per equips.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar en el Campionat Provincial Sub12 (Aleví) per Equips, organitzat pel CC El Garbí dissabte passat a la pista de Gandia. Els xics van quedar en huitena posició i les xiques novenes, en una competició que va guanyar el València Esports en les dues categories.

Va destacar la tercera posició per a Jacobo Ramírez en alçada i de Xavier Miret en pes. Miret també va competir en 60 m.t. També van participar Pau Àngel Corral (60 m.l. i javelina), Ausias Mata (500 m.l. i disc), Jacobo Ramírez (2.000 m.l.), David Ballester (llargària i 2.000 m. marxa), Pablo Ballester (martell), Martina Vila (60 m.l. i llargària), Valentina Rando (60 ml i alçada), Salima Sibari (500 m.l. i pes), Ana Boix (1.000 m.l.), Shirley Briggitt Montero (2.000 m.l.), Lluna Villar (60 m.t. i disc), Nalea Vázquez (alçada), Maria González (llargària i 2.000 m. marxa), Lucía Jaime (pilota), i els equips 4×60 m.l., el masculí format per Xavier Miret, Ausias Mata, Pau Àngel Corral i Jacobo Ramírez, i el femení amb Salima Sibari, Shirley Briggitt Montero, Lluna Villar i Nalea Vázquez.

L’entrenador d’alevins, Fran Beneyto, va assenyalar que és precisament en esta franja d’edat quan els joves passen de concebre l’atletisme com un joc a tindre un major esperit de competició, “i és el que vam tractar que visqueren dissabte, sense grans aspiracions”. Amb esta prova tanquen la temporada.